FAQ – VEEL GESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je antwoord op veel gestelde vragen. Mis je het antwoord op jouw vraag? Mail ons dan op info@debergsecave.nl.
Ja, je kan bij ons een flessen bestellen die we in heel Nederland bezorgen. In Rotterdam doen we dat met eigen vervoer. Maar de rest van Nederland verzenden we met PostNL.
Op de site kan dat niet. Daar is het minimum aantal 3 of 6 flessen. Maar op verzoek bezorgen we wel een losse fles. Dat doen we ook in cadeauverpakking. Dus als je echt maar 1 fles van een bepaalde wijn wil bestellen, neem dan contact met ons op.
Zoek een wijn uit van je smaak en voeg die toe aan je winkelmand. Voeg eventueel meer wijnen toe. Als je klaar bent, klik op winkelwagen en ga verder met afrekenen. Heb je eerder een account aangemaakt? Log dan in. Ook zonder een account kun je bestellen, maar dan hebben wel nog wel je verzendgegevens nodig.
Wij werken met Mollie, een betrouwbare betalingsprovider. Je kunt op onze site betalen met iDEAL of een handmatige overboeking. Creditcard-betalingen kunnen we helaas (nog) niet accepteren.
Ja. Wij hebben een beveiligde internetomgeving voor betalen. Hierdoor kunnen anderen niet meekijken bij het verzenden van je betalingsgegevens. Deze worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je kunt dat controleren via het slotje in de adresbalk van je browser.
Ja, dat kan. Maar annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem hiervoor contact met ons op. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je de wijnflessen weigeren aan de deur of kosteloos retourneren. Neem dan ook contact met ons op en wij sturen je een retourlabel.
Wij verzenden in heel Nederland met PostNL. We gebruiken daarvoor stevige verzenddozen met een extra bescherming. Verzenden naar een postbus is niet mogelijk. In Rotterdam bezorgen we met eigen vervoer in orginele wijndozen.
Uw bestelling kunt u volgen via een door ons verzonden track&trace. PostNL biedt de zending slechts 1x aan. U heeft dan de mogelijkheid uw zending af te halen op een PostNL-afhaalpunt.
Dat hangt af van waar je bestelling geleverd moet worden en hoe groot je bestelling is. Standaard is uw bijdrage in de verzendkosten van PostNL €8,95. Bezorging is gratis vanaf € 100. In Hillegersberg (postcode 3051-3056) zijn de bezorgkosten € 5,95 en is het gratis vanaf € 50. De bezorgkosten in de rest van Rotterdam zijn € 8,95 en de bezorging is pas gratis vanaf €85. Bij het afrekenen zie je meteen na het invullen van de postcode wat de verzendkosten zijn.
We proberen de bestelling binnen 48 uur te verzenden. Lukt dat niet, dan ontvang je daar een mail over. Je bestelling wordt uiterlijk de vrijdag na je bestelling verzonden (mits voorradig).
Vanaf het moment dat je bestelling klaar is voor verzending, kan je deze volgen met een track&trace-code. Deze code ontvang je in een e-mail. Hierin staan instructies hoe het verder gaat. Aanpassen van levertijd of adres kan je zelf regelen met deze code.
Helaas kan dat niet. De overheid heeft bepaald dat wijn alleen geleverd mag worden op het besteladres en daar iemand van 18+ het in ontvangst moet nemen. Als de bezorger u niet thuis treft, dan wordt het bezorgd op een PostNL-afhaalpunt. U kunt het daar ophalen op vertoon van een legitimatiebewijs en track&trace nummer
Na ongeveer een week zal de zending dan naar ons worden teruggestuurd. Indien een bestelling niet wordt afgehaald bij het postpunt en daardoor retour komt, beschouwen wij dit als een annulering. In dat geval brengen wij de kosten van verzending en retour in mindering op het terug te storten bedrag.
Ja, dat kan. Maar alleen op afspraak. Ons magazijn is niet toegankelijk voor particulieren. Bestellingen kunnen daarom alleen na overleg worden afgehaald op het kantooradres, Grieglaan 10 in Rotterdam.
Zodra je je bestelling hebt verzonden, ontvang je automatisch een bevestiging van je order. Hierop staan alle wijnen en het totaalbedrag van je bestelling. Wanneer dat niet voldoende is en je hebt een gespecificeerde factuur nodig met daarop de BTW, sturen ons dan een mail. Daarna maken we het zo snel mogelijk voor je in orde.
Ja. Als je specifiek advies wil kan je het best contact met ons opnemen. En verder kan je bellen en Whatsapp.
Staat je vraag niet tussen deze veel gestelde vragen? Mail ons dan op: info@debergsecave.nl
