FAQ – VEELGESTELDE VRAGEN

Bezorgen jullie ook flessen wijn?

Ja, je kan bij ons een flessen bestellen die we in heel Nederland bezorgen. In Rotterdam doen we dat met eigen vervoer. Maar de rest van Nederland verzenden we met PostNL.

Kan ik ook losse flessen bestellen?

Op de site kan dat niet. Daar is het minimum aantal 3 of 6 flessen. Maar op verzoek bezorgen we wel een losse fles. Dat doen we ook in cadeauverpakking. Dus als je echt maar 1 fles van een bepaalde wijn wil bestellen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik bestellen?

Zoek een wijn uit van je smaak en voeg die toe aan je winkelmand. Voeg eventueel meer wijnen toe. Als je klaar bent, klik op winkelwagen en ga verder met afrekenen. Heb je eerder een account aangemaakt? Log dan in. Ook zonder een account kun je bestellen, maar dan hebben wel nog wel je verzendgegevens nodig.

Op welke manier kan ik betalen?

Wij werken met Mollie, een betrouwbare betalingsprovider. Je kunt op onze site betalen met iDEAL of een handmatige overboeking. Creditcard-betalingen kunnen we helaas (nog) niet accepteren.

Is betalen via jullie site veilig?

Ja. Wij hebben een beveiligde internetomgeving voor betalen. Hierdoor kunnen anderen niet meekijken bij het verzenden van je betalingsgegevens. Deze worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je kunt dat controleren via het slotje in de adresbalk van je browser.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Maar annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem hiervoor contact met ons op. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je de wijnflessen weigeren aan de deur of kosteloos retourneren. Neem dan ook contact met ons op en wij sturen je een retourlabel.

Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

Wij verzenden in heel Nederland met PostNL. We gebruiken daarvoor stevige verzenddozen met een extra bescherming. Verzenden naar een postbus is niet mogelijk. In Rotterdam bezorgen we met eigen vervoer in orginele wijndozen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Dat hangt af van waar je bestelling geleverd moet worden en hoe groot je bestelling is. Standaard zijn de verzendkosten € 7,95 en is de bezorging gratis vanaf € 95. Maar in Hillegersberg (postcode 3051-3056) zijn de bezorgkosten € 5,95 en is het gratis vanaf € 35. De bezorgkosten in de rest van Rotterdam zijn hetzelfde, ook € 5,95, maar is het pas gratis vanaf €50.

Wanneer verzenden jullie mijn bestelling?

We proberen de bestelling binnen 48 te verzenden. Lukt dat niet, dan ontvang je daar een mail over. Je bestelling wordt uiterlijk de vrijdag na je bestelling verzonden (mits voorradig).

Kan ik mijn bestelling volgen?

Vanaf het moment dat je bestelling klaar is voor verzending, kan je deze volgen met een track&trace-code. Deze code ontvang je in een e-mail. Hierin staan instructies hoe het verder gaat. Aanpassen van levertijd of adres kan je zelf regelen met deze code.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Maar alleen op afspraak. Ons magazijn is niet toegankelijk voor particulieren. Bestellingen kunnen daarom alleen na overleg worden afgehaald op het kantooradres, Grieglaan 10 in Rotterdam.

Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

Zodra je je bestelling hebt verzonden, ontvang je automatisch een bevestiging van je order. Hierop staan alle wijnen en het totaalbedrag van je bestelling. Wanneer dat niet voldoende is en je hebt een gespecificeerde factuur nodig met daarop de BTW, sturen ons dan een mail. Daarna maken we het zo snel mogelijk voor je in orde.

Ik wil persoonlijk advies over wijn. Geven jullie dat?

Ja. Als je specifiek advies wil kan je het best contact met ons opnemen. En verder kan je bellen en Whatsapp.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Op deze pagina kun je precies lezen hoe we om gaan met je data. Je mag er vanuit gaan dat we daar zorgvuldig mee zijn. En als je wil weten wat we precies bij houden stuur ons dan een mail.